Jak někteří z vás z mého nedávného příspěvku víte, řeší mě kriminálka, že prý jsem hen ten onen prorusky šváb.

Jak někteří z vás z mého nedávného příspěvku víte, řeší mě kriminálka, že prý jsem hen ten onen proruskej šváb.

Tož posílám pozdrav a to nejen přímo do NCOZ a věřím, že ten případ budete dělat vy a ne kluci z obyč kriminálky, aby to stálo za to. Když už tak už, no ni? 😏

Nu a zeptám se vás kluci policajtský, co říkáte na ty vaše hlavouny a jako tak na ty Rakušany všeobecně? 🤔 Dobrý? Zatím mlčíte a jste loajální… 🙈🙉🙊

Já jen, že kupříkladu když se u nás popravovalo a vozili se lidé do koncentračních táborů, tak jsme zde všeobecně měli také jakýs takýs loajální policejní a četnický sbor 😏

Tak si hezky pište poznámky, sbírejte udání, nu a nechť tedy dojdete k tomu správnému závěru… O tom co je správné rozhodují ONI, “ strana“.

Závěr je jasný a všeobecně známý- ZAPLETAL JE PRORUSKÝ ŠVÁB. Doufám, že to tak budu mít uvedeno i v rozsudku, ať to mám úředně potvrzené, tak jako Švejk 🤔 Apropo, ohledně té chytrosti… ále… raději nic…

Abych nezapomněl: Sláma U krajině ! 🙋🇺🇦🔱 Zdroj: facebook.com

Komentáře nejsou povoleny.

Vytvořte si zdarma webové stránky nebo blog na WordPress.com.

Nahoru ↑